Kies het abonnement dat bij jou past
Aanbiedingen alleen geldig voor nieuwe abonnees

Toegang tot de Privé magazine app
Na de actieperiode maandelijks opzegbaar
Elke week Privé op de mat
1 jaar Privé
2 jaar Privé
3 jaar Privé
Altijd veilig en snel betalen
14 dagen bedenktijd
Aanbiedingen alleen geldig voor nieuwe abonnees
Privé verschijnt iedere week en wordt op donderdag of vrijdag door PostNL bezorgd
Ja, Privé is als e-magazine te lezen op uw telefoon of tablet. De Privé app is verkrijgbaar in de App store en Google Play Store. Het e-magazine zit inbegrepen bij een abonnement op de papieren editie. Wilt u meer weten over de Privé app of heeft u al een abonnement op de papieren editie en wilt u een account aanmaken? Klik dan hier.
Er geldt een herroepingsperiode van 14 dagen. Het herroepingsrecht gaat in op de dag dat je het eerste tijdschrift hebt ontvangen.
De bezorging van Privé verloopt via de reguliere post en uw tijdschrift wordt daardoor uiterlijk op vrijdag geleverd. Ligt Privé vrijdag nog niet in uw brievenbus? Dan willen wij u vriendelijk verzoeken uw bezorgklacht aan ons te melden, zodat wij actie kunnen ondernemen naar aanleiding van de klacht. Om een klacht door te geven, kunt u bellen met het telefoonnummer: 088 - 824 80 88.
Ja, de geleverde producten moeten die eigenschappen bezitten die je op grond van de overeenkomst mag verwachten. Kijk voor meer informatie in de Algemene Leveringsvoorwaarden.
Voor overige vragen kunt u contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer, e-mailadres of per post. Telefoon: 088-824 8088 (ma t/m vrij 09.00u-17.00u) E-mail: klantenservice@prive.nl. T.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 376, 1000 EB AMSTERDAM